Vår Polo har fått pyspunka på ett bakdäck så däcktrycksvarnaren tänds varannan vecka numera för att påminna att rullomkretsen minskat (läs mer) och att ett mackbesök bör planeras in..

Vad gör däckfirman åt pyspunka? Skumlagar dom eller tar dom av och kollar efter spikar och dylikt? Någon med erfarenhet?
Ett sista slutord innan du surfar vidare!
Om du hade nytta av eller bara gillade att läsa ovan artikel, dela gärna länken hit med dina vänner eller på någon kul social plattform!
I #BloggArkivet och #KommentarsArkivet hittar du ALLA inlägg sorterade under kategorier samt kommentarer som läsare lämnat.
Missa inga nya inlägg, följ bloggen via facebook eller varför inte kolla in Instagram där du hittar massa hojvideos.
En seriös firma tar av däcket och lagar innifrån med ett så kallat paraply, om de nu hittar någon skruv eller dyligt förstås. Det kan vara fälg som inte håller tätt, otät nålventil, otät ventilstock.. Gå till en större seriös firma typ Vianor.
Tack, ska göra det eller byta upp hjulen helt eftersom tidigare ägaren skrapat två så fult..
Jojo, "tidigare ägare".....
Jag brukar skylla på frugan! :-)
Kan det vara så att herr Fixarfarsan har varit för högt upp på curbsen på sin senaste trackday?
//M
*flin*
Just denna gången var det skrap som sänkte priset men det var mer än hon skickade bilder på :D
Curbsen ja.. i helgen är det trackday men ingen jag orkar åka på :(
Min o-fru parkerar så bra så jag skulle inte kunna skylla på henne :)