Som ni kanske läst hade vi problem med ett läckande Element efter att VVS företaget (som jag valt att ta bort namnet på) varit och hjälpt oss med värmen i garaget.
På kvällen när de åkt märker jag att det är en stor pöl i tvättstugan och ringer det mobil nummer som står på hemsidan och pratar in ett meddelande (Torsdag kväll). Skickar även ett mail till två olika adresser hos dem. På Fredag morgon är det ingen som ringer tillbaka så jag ringer runt till alla nummer jag kan få tag på och lämnar meddelande på alla mobilsvar.
Hela företaget var tydligen på något event under hela Fredagen och därför var ingen tillgänglig på telefon eller mail. Tydligen kan inte VVS:are prata in ett tillfälligt svarsmeddelande eller lägga upp frånvaromeddelande på mailen. Inte direkt proffsigt. Tänk om läckan hade varit större?
Sågar inte företaget helt innan jag sett fakturan. Fakturerar de t.ex. för delen de fick byta för att få elementet tätt får de helt underkänt eftersom elementet var helt nytt och felfritt innan de började skruva hos oss. Är fakturan skälig för den tid de var här får de godkänt eftersom de kom snabbt och ändå gjorde en bra installation.