Vi fick hem ett brev för 1,5 månad sedan om att en ny transformator var på väg men sedan hände ingenting (läs mer om felet).
Ringde HAFA's support nyss och vårt ärendenummer hade fastnat i en systembugg och inte gått vidare till orderhantering.
Men NU ska den vara på väg och snart har vi åter ljus i badrummet, eller nästan i alla fall - Dimmerknappen är det glapp i efter hundratals små händer som måste "slå" på den för att tända/släcka lamporna, inte trycka utan banka så hårt som det bara går..
"Slå inte på knappen, ni kommer slå sönder den" hör jag mig säga. Tecken på misslyckad uppfostran eller vad? :)
ja det här med hafa och kundservice...
Ingen ko på isen egentligen, nu är den ju på väg (kanske) :)
Någon som ser att denna kommentars-inmatningsruta numera ligger rakt under kommentarerna och inte i vänster marginalen?
Letade ett tag på rätt CSS värde men till slut började det hända saker - ser mer harmoniskt ut nu tycker iaf jag hö hö..