Krävande Reklamation Av Gamingstol - Ändå Klart Värt Det!

Jag vet inte om någon känner igen detta men är det inte lite lag på att det mesta man köper har defekter i version 1 och måste bytas en gång innan man får till det?
Kvalité-Billig-Gamingstol

Trasig Étt Punkt Noll Stol

Köpte hem denna Piranha Gaminstol på sån där månadens vara och även om den inte var svindyr i sitt originalpris heller så ska den ju fungera/vara helt hel från dag ett.

Mitt exemplar hade gungfunktion ur funktion och ett trasigt blixtlås.

Reklamation-Under-Corona

Pandemi = Lång Väntetid

Tack vare pandemin fick vi reklamerare stå ute och frysa i över en timme för att få returnera den trasiga varan och få en ny i butiken.

Lite störande att se att säljarna inne i butiken stod och snackade i klasar medans killarna på retur/utlämningen sprang sig svettiga!

Test-Piranha-Gamingstol-Camo

Version 2.0 = Grym

Version 2.0 av stolen var kanon, gungade fint och den är faktiskt riktigt skön att sitta och hemmajobba i även om dess primära användare mest håller på med #Gaming.

Nu när jag skriver detta har den dock börjat knarra lite, troligen av min ökade vikt, dåligt med #Motion på ett tag nu.. :(

Ett sista slutord innan du surfar vidare!

Om du hade nytta av eller bara gillade att läsa ovan artikel, dela gärna länken med dina vänner eller på någon kul social plattform!

I mitt #Arkiv hittar du de tio senaste artiklarna listade, en snabb sökfunktion och även mappar för varje ämne jag skrivit om.

Här kan du även läsa alla senast skrivna #Kommentarer

0 Besökare har kommenterat :