2021 kommer jag alltid minnas som ett av de mest känslofyllda år på väldigt länge! Man kan säga att nedan bild på Helix får beskriva ungefär hur mina känslor gått under året. Det har varit lite huvudet ner och fötterna upp under ett antal tillfällen! :(
Det har loopat en hel del på olika sätt men kanske har det ändå landat rätt ok trots allt innan vi nu stoppar in nya fräscha blad i vår välanvända filofax..
Bloggåret 2021
Om vi lämnar mina privata bergodalbanor och kollar på höjdpunkter för bloggåret 2021 så måste jag säga att det måste varit rätt trist läsning för er.
Dålig uppdateringsfrekvens, knappt några biltester (blev ändå 11 st, det var fler än jag hade gissat!) för de som gillar sånt och inte så mycket inlägg om annat rafflande saker heller.
De inlägg som publicerats i år och som fått flest besök är ändå tre biltester så detta är fortfarande en väldigt motorburen blogg:
Volvo XC60 Recharge på solklar förstaplats, Octavia iV på stabil andraplats och elsuven Enyaq på brons.
Årets mest lästa inlägg (är som förra året), inlägget från 2011 där jag skriver om problem med DSG växellådor. Detta inlägg har mer än 10 gånger mer besök än det bästa inlägget från 2021..
Roligaste Researcherna
Mina personliga favoriter att göra research till under året var bl.a. inför mitt leriga offroadtest av nya Mitsubishi L200, länge sedan jag hade så barnsligt roligt bakom ratten.
En annan rolig research jag håller på med är kring Apple Watch 7, den summeringen kommer i början på nästa år under taggen #Apple.
Har även gått igenom höstens alla moment jag ändå hunnit med i projektet #Radhus och dessa får ni också läsa mer om under första halvan av 2022.
Så kanske ett rätt trist bloggår 2021 men 2022 blir nog bättre, i alla fall för er som gillar renovering av sunkiga skolådor från 1973.
Kanske borde boka upp några biltester också redan nu?!
Gott Nytt År
Med detta sagt önskar jag alla ett gott nytt år, ta hand om er själva och de ni håller kära så ses vi på andra sidan!